Szkoła Podstawowa

Wycieczka na Warmię i Mazury

Dnia 11 czerwca grupa uczniów z klas gimnazjalnych oraz szóstej i siódmej wybrała się na czterodniową wycieczkę na Mazury. Pierwszą naszą atrakcją było zwiedzanie muzeum i pola bitwy pod Grunwaldem.

Następnie udaliśmy się do Olsztyna. Niestety podczas zwiedzania miasta dopadł nas deszcz. W Olsztynie, prócz przechadzki po Starówce i Rynku, odwiedziliśmy też Planetarium. Kolejnego dnia zwiedziliśmy twierdzę Boyen oraz Wilczy Szaniec. Zobaczyliśmy także jedno z najbardziej znanych sanktuariów maryjnych w Polsce - Sanktuarium w św. Lipce, w którym odbył się koncert organowy z pokazem ruchomych figur. Trzeci dzień dla wszystkich uczniów był zdecydowanie tym najciekawszym. Park linowy i kilkugodzinny spływ kajakowy odebrały nam wszelkich sił, dlatego ostatniej nocy spaliśmy jak susły. Czwartego i zarazem ostatniego poranka spakowaliśmy się i ruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Przy okazji zahaczyliśmy o Narwiański Park Narodowy, w którym odbyliśmy zajęcia o roślinności występującej na terenie tego parku oraz o ważkach, których było tam naprawdę mnóstwo. Z wycieczki wróciliśmy bardzo zadowoleni i na pewno nie był to zmarnowany czas.